wtorek, 1 lutego 2011

Uhhh..

Yeah ! Nareszcie doczekałam się ferii xD Zaczęłam je wczoraj. A i wtedy miałm taki dziwny sen. Jezuu .
No.. Że Jestem na koncercie Biebera i wgl, że tam on mnie potem zaprosił na kolację i masaaakra ! Nie znoszę jakiegoś tam Biebera czy Miley . Totalna wiocha jest jak się ich słucha :) Tak po za tym dzień nie za fajnie się zapowiada, właśnie pochłaniam pizzę xD Oo.. Kaśka przyszła ! No .. i kolejny niefart tego dnia. Du kitu :)
Ciekawe czy coś jeszcze może zepsuć mi dzień ?! A jednak. - Straasznie zaczęła boleć mnie głowa .. To chyba od tego, że wstałam o 5 :D Pocieszające jest to, że na 2 tydzień ferii tj. 10 - 13 lutego jedę do Zakopanego :P Może być Czad ,! A z drugiej strony jedzie też mój brat Michał ..  - Papla !!


Nie jest najgorzej, ale lepiej by mogło być !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz