wtorek, 28 czerwca 2011

Powracam !

Cześć.
Straaasznie dawno nie pisałam... Nie miałam czasu i przyznam się, że nie miałam też ochoty. Szkoła i zawiłe sprawy, które niespodziewanie wplątały się w moje życie sprawiły, że nie pisałam. No cóż... Ale teraz są wakacje i bardzo się cieszę. ;) Przyjechałam tutaj, do Werci i jutro prawdopodobnie po sześciu miesiącach się spotkamy. Nie mogę się doczekać ! xd. Ostatnio straaasznie mi się nudzi. Pogoda jest do dupy i nie ma co robić. Pomalowałam sobie paznokcie oczojebnym lakierem i jestem szczęśliwa. xd. Tak po za tym, to dzisiaj jestem straaasznie śpiąca, ale jeszcze żyję. Śpiąca z powodu nieprzespania połowy nocy. Szczegółów zdradzać nie będę, lecz powiem, że nie była to przyjemna noc. Ehh... Jutro jeszcze napiszę.

Pozdrawiam ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz